Dag 22- Det värsta jag vet

Det är mycket jag tycker är hemskt.
Just nu fasar jag för att redovisa. Det ska jag göra imorgon, och det är bland det hemskaste jag vet. Prata inför folk.
Egentligen ska man bara igenom det, och dessutom känner man alla.
Men det är väl just det där sista som gör en så nervös. Man känner alla.
Imorgon ska jag redovisa om Cyperns huvudstad, efter vårt svenska prov... Det är 14 st kvar som inte redovisat- och det är bara i min grupp. Alla kommer inte hinna redovisa innan jul, men jag vill vara bland dom som hinner göra det, för det ska ju bli gjort, förr eller senare, och det bästa är ju kanske att få det undanstökat så fort som möjligt.

Så, just nu kan jag utan tveka säga att redovisa är bland det HEMSKASTE jag vet!
UTAN TVEKAN.


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: jaha okej :O

jag skulle vilja gå länge de andra dagarna och sluta tidigare på fredagen :)

för man vill ju sluta tidigt på freedagar, vi slutar kvart över 3, det är sent :(

kram

2011-12-15 @ 18:07:06
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0