Dag 12- Det jag älskar mest av allt inom ridningen

.. Det är nog när jag lyckas. Speciellt med galoppen- men även med en perfekt trav eller med en perfekt skänkelvikning.
Jag blir riktigt glad när jag lyckas hålla igång galoppen- utan att krocka med någon då vill säga...
Jag har fortfarande vissa svårigheter med galoppen- men det hela går framåt för var tid som går.

Men att lyckas, det är också en underbar känsla, som jag blir riktigt glad av! :)
Lyckas gör jag inte varje gång, men så fort det händer så uppskattar jag det dubbelt så mycket som jag skulle ha gjort om jag lyckades varje gång.
Nä, jag är riktigt glad över att lyckas då och då och få skratta som en galning av lycka så det kittlas i magen, och galoppera som ingen annan kan... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0