Älskar er<3


Ibland undrar jag om ni verkligen förstår hur mycket ni betyder för mig
Ni stöttar mig via kommentarer, vissa på FB men dom flesta på bloggen
Jag älskar allt ni gör för mig (Y)
Om det är nåt som hänt, och jag gör ett inlägg om det, stöttar ni mig och frågar hur det är och hur jag mår
Jag blir lycklig av att varje dag se en ny kommenterar
Det är så vackert på nåt sätt..
´Fyra nya kommentarer´
´Två nya kommentarer´
´Tio nya kommentarer´
När ni läser det, kanske ni tänker oj vad lite, oj vad mycket eller vem bryr sig om vad du tycker?
Men jag vill bara ha det sagt, så res på er och var stolta, för ni gör en tjej lycklig varje dag, bara av att skriva en ynka kommentar, som tar mindre än en minut. Tänk, en tjej om skrattar varje dag... Visst låter det härligt, att just du, just NI gör en tjej- mig- lycklig varenda dag ni kommenterar och läser mina inlägg! :)
MAFFIG KÄNSLA FÖR MIG(Y) Att ni är mina läsare, är maffigt. Att ni är dom bästa läsarna man kan ha, är oxå maffigt. Tack för att ni kommenterar och läser min lilla blogg! (Y) LOVE U(Y)


Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Sv: Tusen tack, va söt du är! :)

Btw, du missar väl inte den efterlängtade frågestunden på bloggen, passa på!

http://teamlabom.blogg.se/?tmp=20171601

2011-12-20 @ 17:17:29
URL: http://teamlabom.blogg.se/
Postat av: anna

sv*: hur har denna dagen varit?

2011-12-20 @ 17:18:19
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0