Varför...?

Varför bli kär, när det- oftast- bara får åt skogen...? Varför...? Kärleken är ett mysterium, och det kommer det alltid att vara.. I all oändlighet..

Inste ens Gud kan hjälpa en i sånna stunder... Då man mår som sämst... Men ha en sak i bakhuvudet... Allting händer av en andleding.

Dessa två bilderna gjorde jag när ja mådde lika dåligt som nu.. Av sjukdomen som heter kärlek. Jag mådde egentligen dåligt av en andleding som inte finns. Men, till saken med de här två bilderna:
- Har ni lagt märke till korset? Jag bär ofta kors, inte bara för att det är snyggt, utan även för att de betyder något särskilt för mig. Och just dessa bilderna bär kors, för att de ska förklara att ibland, i vissa samanhang, kan inte ens Gud hjälpa en. Och just då, när jag ritade de bilderna, kändes de så. Som om det inte skulle lösa sig, inte ens med hjälp av Gud.

Allting händer av en andledning.

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Haha ja faktiskt, men dom andra smög tydligen ut :O

2011-08-26 @ 17:12:10
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0