*Uppehåll*

Ja tar ett uppehåll från bloggandet. Jag hoppas det är ok...?
Under helgen ska jag ha min "datorfria" helg- vilket betyder att det inte blir något bloggande, om inte mobilbloggandet fungerar vill säga. Så jag måste fixa en sak nu, innan halv 5, och sen kanske det blir ett litet inlägg, men sen börjar min datorfria helg. Ni får gärna fortätta kommentera, OCH kika in här. Jag kommer tillbaka på måndag. Fick brevet från den nya skolan idag. Tydligen ska vi på läger(?) direkt när skolan börjat..?`Får nog läsa det en gång till- verkar ju helt CRAZY?? //Felixiz


Tack än en gång, för att just DU läser MIN blogg!(Y)

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA

klicka in och läs detta! kanske tipsa någon kompis också? -->> http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/08/12/las-detta/

2011-08-12 @ 15:13:17
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0