Uppe med tuppen.. ?

Hahha. Vaknade riktigt sent idag, runt halv 9. Har legat och softat fram till nu typ.
Riktigt härligt att se att satestiken har höjts under bara dessa två dagarna:D
Redan nu imorse var det 11st som hade varit inne här ;) Me like C:
Idag så ska jag va med en kompis från gamla skolan. Det var riktigt länge sen jag var med henne. Så det ska bli kul. Sen ska jag se om jag kan fixa ihop nåt kul för er att läsa. Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om. Er önskan, är min LAG. Ungefär så, aa. Så ställ frågor, kom med tips eller vad som- jag tar emot era kommentarer med ett leende på läpparna och sen så svarar jag så fort jag kan! :D
Ikväll ska det tydligen bli lite hamfest. Kanske sticker ner ett tag. Ska se om jag får med mig polar´n:)
Sålänge, kommentera så svarar jag så fort jag kan! //Felixiz


Här är min lilla tupp som höll mig sällskap nu imorse;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0