Tror minsann...

... Det blir ett REKORD här på bloggen!!:D
Min blogg har inte haft så bra statestik på mycket länge- mest haft runt sådär 5-11 besökare per dag. Det högsta jag haft har varit 16. Idag, nu, är vi uppe i 15 ST BESÖKARE! Två ifrån REKORD! Jag är så glad!
Det går bara uppåt, uppåt, UPPÅT! Tack för att just DU läser MIN blogg!:D
Barar för detta, detta underbara, ska jag fixa härliga inlägg till er. Tyvärr måste jag gå snart- men jag fixar ett inlägg till er, för DET hinner jag;)



Alla andra är så nöjda med sina andra tal
jag har inget annat val
Men jag är så nöjd med det lilla jag får
men min blogg är mitt allt, den beskrivar allt i detalj, vad jag gör och hur jag mår
jag är så nöjd för det lilla jag har
även om det tagit lång tid, flera dar
men nu är vi uppe i ynka femton
men det känns som flera besökare för mig, flera ton
ett stort tack till er alla som läser min blogg
Min blogg är som en enda stor dagbok, som en logg
Jag bugar och bockar
Vad var det som hände, e det min blogg som lockar?
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0