Stranden eller köpcentrat...?

Höm höm... Strålande sol idag, och fick frågan om jag skulle sticka till stranden idag med polar´n. Har inte träffat henne på RIKTIGT länge(säkert över två månader..). Men jag måste till köpcentrat idag, behöver lite nya kläder och detta är enda dagen jag kan åka dit. Asså, känner mig riktigt taskig. Dumpar stranden med polar´n för att åka till köpcentrat med en annan polare- och köpcentrat kanske inte ens blir av!:O
Men iaf... Gjort är gjort. Ett bad under hela lovet, och sammanlagt två dopp under hela sommaren.. Känns ju jä**igt tjeckt... Men som sagt, gjort är gjort. Får se om jag hinner bada nästa vecka... Eller, varför inte nattbad på lördag? Ska ju ändå lira vid havet, så vrf inte?:D Det tåls att fundera på... Jaha, idag vet ni jue vad jag ska göra. Får se hur det blir med uppdateringen... Tänkte städa sen oxå, för min möblering blev inte så rolig som jag hade trott:/ Okey, vi hörs! //Felixiz


Åhh, så MYSIGT!!

P.s. Ska föra över dagens outfit till datorn sen oxå... Kameran har pajjats, så jag fick ta bilderna med min verkligen USLA mobil kamera... Så vi får se om den ens vill lägga över bilderna... :/ D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0