Skillboard week 31 //Zozzo

Hejhej. Jag har precis lagt upp veckans Skillboard på youtube och tänkte lägga upp den här också. Jag håller på att lägga upp en video när Ulrik Munther sjunger "Boys Don't Cry" live som jag och Felixiz sett, men den är inte publicerad ännu. Hur som helst. Här är veckans Skillboard:
http://www.youtube.com/watch?v=F4ox2XKj1hc

Skillboard week 31:
1. Awake And Alive
2. Whispers In The Dark
3. Lucy
4. Monster
5. Hero
6. Comatose
7. Would It Matter
8. Forgiven
9. Better Than Drugs
10. Believe



Glöm inte bort att rösta på er favoritlåt av Skillet tills på fredag så kommer rösten räknas och ni kommer att få en länkning av Felixiz!!:)  //Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0