Sen dag.. Utan underbara Tippan... <3

Slutade skolan klockan halv 4, kom hem, satte mig och gjorde läxorna som jag fick idag som ska vara klara till imorgon... SEGT. Matte= 4 sidor om tal till imorgon. Engelska= 62 glosor+ uppgifter tills på onsdag. SO= 10-15 länder i Europa med huvudstäderna tills imorgon(helst kunna ALLA). Biologi= 10 sidor om vad biologi innebär+ uppgifter tills på fredag. Spanska= 10-20 glosor till nästa vecka. Segt så mycket läxor man har. Tack vare dom kanske man får ställa in Schoppingdan imorgon med kompisarna...:( Dumma läxor... Mina kompisar från de andra skolorna har inte ens EN läxa! :O SKAM!
Saknar Tippan så himla mycket! Vill bara sitta upp på henne, galoppera runt ensam utan någon. Låta håret flyga och njuta... En dröm innan hemska hösten och vintern kommer... TIPPAN I LOVE YOU! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0