ÖVERLYCKLIG

Hej!!
Jag är så ÖVERLYCKLIG!
Fick hem en tidning idag- språkresa. Jag får åka nästa år isf. Vet inte när jag isf åker, men om jag ska iväg på språkresa nästa år, så ska man skicka in ansökan i agusti 2012. Jag vill, jag vill JAG VILL!
Då får man bo på ett hotell, och lära sig engelsa i det landet man valt. Jag och min polare(ringde henne nyss och berättade dessa underbara nyheter) vill åka till Australia. Men detta är såklart bara lite tankar jag har. Får se hur jag tänker nästa år. Om en vecka börjar skolan- då jag även ska börja med läxorna. Lite trist, men efter att jag fått nys om språkresan vill jag nästan ta EXTRA läxa, just för att ha en bra dialekt och sånt när man reser. Språkresa... Någon som vet om detta pågår under tiden man är i skolan,eller om man åker iväg när det är sommarlov?
Tacksam för svar!;)   Ska nu göra MASSOR med inlägg- är lixom överlycklig och vill ge er lite att läsa- just för att min uppdatering har varit usel den senaste tiden. Så nu ryker vi på med DAGENS och lite annat kul!:) //Felixiz


Att bli påmind om detta är faktiskt inte så kul... Vill bara dra täcket över huvvet och gömma mig i ett långt år till. Åtminstone förskjuta skolan till om en månad. Pallar inte ny skola och ny klass... Och MASSOR med läxor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0