Nyfunnen vän :D

Tjenaa hopp!
Har precis kommit hem från skolan. Ikväll blir det en kväll med tjejerna. De kommer över och vi ska ha skit kul!
Idag i skolan fick jag en ny vän. Hon heter Maria och är jätte schysst!:D
Hon och jag går i samma grupp, så min tanke på att byta grupp har försvunnit lika snabbt som den kom. Känns skitgött! Nu ska jag ta och rymmaupp på mitt rum(städa) och sen så kanske det blir nåt litet inlägg lite senare. Vem vet..? :)
Så fort min älskade bästis slutat skolan ska jag bombadera henne med info. Saknar henne som in i... Blir kanske att vi träffas senare i helgen. I Hope So..<3 Nu blir det iaf att rymmaupp, och med det menar jag att jag ska städa. Inte att jag ska rymma från ett ställe upp till mitt rum. Bara så att ni har det klart för er:)


En NYHET!
Jag är gamla bloggaren igen! Känns så gött! Kommer bli såå mkt enklare att blogga nu, tror jag iaf x)
Ska försöka blogga så mkt som möjligt, så att ni får nåt kul att läsa- VARJE DAG. Ha´de! //Felixiz med ett mkt stort leende på läpparna(men ett krossat hjärta innanför skalet...)

Kommentarer
Postat av: anonym

vad heter din bästis då?

din blogg är bra! :)

2011-08-26 @ 16:07:42

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0