Nattinatti Bloggen...<3

Jag sticker och nannar nu. Jag måste upp tidigt imorrn. Ska ge er bra uppdatering också- just för att ni kommenterat så himla bra! Och jag förväntar mig minst lika många besökare imorgon!:D
Bloggläsare- ni gör min dag till ett paradis!<3 Imorgon ska jag va med polar´n runt halv 1. Men jag ger er lite att läsa. Förhoppningsvis både före halv ett och efter halv ett;)
Kommentera gärna vad ni vill läsa om;) Jag ska göra allt för att ni ska bli nöjda!<3 Så, kommentera på bara!
Jag hoppas ni kommer tillbaka imorgon och kommenterar;) Då kommenterar jag jue såklart tillbaka. Ett stort tack till er alla som kommenterat något av mina inlägg idag. Det har gjort min dag till en underbar dag- än mindre en fantastiskt kväll, trots ösregnet och det ruskiga vädret. Imorgon ska jag ge er MASSOR att läsa- men jag behöver er hjälp. Vad, exakt, vill ni läsa om imorgon?? Fundera, kommentera och vänta. Tack för en underbar dag med er, alla underbara läsare!!:D Natti Nattti //Felixiz


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken super härlig header du har:D



Kram på dig

2011-08-11 @ 08:06:24
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: sanna - hästblogg!

sv; jo allt är super, igår red vi upp till sibylla och körde drive in med hästarna.. super galet :D



Det skulle va kul att se lite ridbilder, och ett inlägg om alla hästar du sköter/skötit om, lite om dig själv:D Videosar också kanske! :D



Skulle va kul om du ville gästblogg hos mig! Kram.

2011-08-11 @ 09:11:58
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0