*Mobilinlägg*

hej bloggen! Datorn är nerstängd, så nu får det bli lite mobilbloggande. Idag ska jag träffa Zozzo. Jag har en överraskning till er, alla bloggläsare som läser min blogg, men jag vet inte när jag kan lägga upp den. Kanske idag, kanske ikväll, kanske imorgon, kanske på måndag. Jag får se hur jag gör. Men ni har iaf något att se framemot;) Jag ska se om jag hinner mobilblogga mer under dagen-men änslålänge har ni ett inlägg att läsa, detta. Hoppas ni hare gött och kul, vädret ser iaf ut att bli bra idag:D vi hörs senare! //Felixiz

Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: haha ja precis ;)

det är lugnt!



Händer i veckan då? ;d

2011-08-13 @ 11:42:15
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0