Mina inköp 3/8

OBS! Bildernas kvalitet kan vara dålig och uppfattas som andra föremål om man inte kollar RIKTIGT noga. Ett halsband kan tex föreställa en handske när den egentligen föreställer en kossa.... Varning för dålig kvalitet, helt enkelt!





Vad tkr ni? :D
Jag tkr HELT KLART bäst om hästskorna och hästarna, men oxå KORSET! Är i kors- perioden, är VÄLDIGT korsfixerad, som ni säkert märkt x)   Jag verkligen ÄLSKAR kors. Tkr dom är jätte snygga:)
Fast, converse skon var ju oxå SJUKT SNYGG! Nu ska jag ta och möblera om och sånt, sen ska jag se på film- en väldigt gammal film, som jag tror jättemånga sett. Fick en sån där kick där man bara vill se gamla filmer. Tror alla upplevt de nån gång. Det handlar förståss inte bara om film, utan om andra saker oxå. Ska snart avslöja vikken filmen är:) //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0