Min omöjliga kärlek..



Nu står jag där igen, i mitten av nåt stort och främmande
Som tornar upp sig o blir skrämmande
Med dens färger i alla mönster
Jag tittar ut genom mitt fönster
Dom finns överallt
Det hemskaste e att jag tkr det är ballt
Från början var jag väldigt orättvis
Och föste undan honom från mitt liv, på nåt vis
Ja ville inte ha med honom att göra
Ville ej se, inte höra
Men nu är det ombytta roller
Nu finns det bara noller
Ja är fortfarande en sådan
Men en kär, Kolla bara lågan
Det är honom jag aldrig kan få
Vår kärlek, som ännu inte finns, kan aldrig ja nå
Jag väntar fortfarande på den rätte
Den långe, smale lätte
Ingen förstår hur jag tänker
Nu letar jag efter någan annan än HAN
Som skapade elden i blått i mitt hjärta, som skapade mitt hjärta där det brann
En liten låga med hopp om liv
Men du valde att stå bredvid
Stå och titta på medan jag fick svälja ner lågan igen
Och aldrig mer ska jag skänka dig en tanke min vän

Just nu sitter jag på en buss
Snälla du, skänk mig en puss...<3


Den här så kallade dikten får beskriva mina känslor och tankar. Jag satt på bussen när jag skrev den, på bussen hem till denna kära bloggen. Jag hoppas ni tkr den är okey att läsa. Jag skriver kanske mer imorrn. Chiao!
//FelixiZ


Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Var på läger med skolan :D

2011-08-25 @ 21:24:17
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0