Livet enligt rosa( Rosa The Movie)

Ja, precis!x)
Vet att de säkert är helt SJUKT att jag kollar på den filmen när jag är så gammal som jag är- men det är lixom likadant som att vela titta på TinTin, eller vaddå? Jag vet att Rosa- filmerna är väldigt barsliga- för de är de, till en viss del. Men när jag fick höra(läste gjorde jag faktiskt) på Nelle Berntsson´s blogg om att Chris Mhina skulle vara med där, höll jag uppriktigt sagt på att smälta ihop! Så, det är den stora andledningen till att jag nu vill se den. Om du, Nellie, inte skrivit om detta fantastiska, skulle jag fortfarande bara tro att Chris bara var artist- sångare- men nu är han alltså även skådespelare? Eller, snarare VAR. Synd:/
Men tack till dig, Nellie, för att du berättade detta fantastiska!
Nu ska jag setta på denna annars ganska barnsliga film(enligt mig) Och bläddra fram till den delen där Chris är, och sen ska jag sitta och skrika mig hes när jag skriker hans namn, som nån skrikig groupie. Eller, ska jag skita i det och bara titta på hela filmen..? Vad tkr ni, bloggläsare??:P Har ni ens sett Livet Enligt Rosa- filmerna(eller, är det en enda...?)? Jag sätter mig och funderar ett tag... //FelixizZz


Nelliie´s blogg:www.nellieberntsson.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0