Jag saknar dig redan min älskade...

Hej alla göa bloggläsare!
Jag var och red idag!:D Det gick SUPER! Han har inte vart så härligt skön på mycket länge. Jag fick kontroll över honom, fick galopp, fick trav och allt det tack vara sporrarna som jag fick på mig efter en fjärdedel av lektionen. Men allt gick SUPER!! Blev dock lite besviken när jag såg en tredje klass komma gående och skulle ha lektionen efter mig. Lite snopet eller vad man ska säga. Hade velat ge han godis och klappat om honom medan jag ryktade honom ren och underbar. Aja. Jag är stolt över mig själv och min underbara häst. Funderar på att göra ett "Collache"( riktigt osäker på hur det stavas, bara skrev nåt). Jag ska ha massor av bilder på min älskling och sen ska jag bara klistra på massor med urgulliga saker. Men just nu ska jag faktiskt göra nåt annat kuligt. Jag tänkte rita lite, skissa lite. Tänkte också städa lite och påbörja en berättelse. Känner mig sugen på att skriva ner en roman eller nåt annat kuligt. Får se hur jag gör. Ska sätta på lite musik nu och sen startar jag med nåt av alternativen. Fler inlägg kommer förhoppningsvis under dagen;) //Felixiz


Nu när jag är hemma igen, framför datorn, saknar jag min älskling nåt så OEHÖRT! Jag längtar till nästa söndag... Känns som en evighet tills dess:´[ Hjälp mig någon...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0