Jag älskar er!

Nu har mina kompisar tyvärr gått hem.. Men jag har haft så OTROLIGT KUL!
Innan de kom så var jag jättenere och jag höll på att gråta FLERA gånger. Jag ringde min kompis, och vi snackade. När mina kompisar kom så lossnade sorgsenheten ännu mer. Jag tänkte; Ha kul, inte tänka, ej sabba. Och jag hade kul- riktigt kul- men att sluta tänka på HAN är omöjligt. Jag har tänkt på han hela natten, dagen och gårdagen...<3 Fick höra av min kompis en sak som satte avtryck i mitt hjärta. Jag är så glad för allas skull, alla som mår bra av alla olika andledingar, men jag mår skit innuti. Jag kan inte sluta tänka på det han gjorde, det han gör och hur han tänker. Allt med honom gör mig förvirrad. På tisdag börjar ett helvete för mig... *SUCK*
Men jag vill tacka er alla som ställt upp för mig under dessa sorgsna dagarna, då jag varit som mest nere. Jag har varit sur, arg, gråtfärdig och haft jättesvårt för att skratta. Jag är så ledsen, men jag kan inte hjälpa det. Nu är jag otroligt trött och ska antagligen snart sova. Nä, bara skojja. Men jag går nog och lägger mig nio/halv 10 idag pga av att sömnen inatt inte varit nån vidare bra..
Jag ska ringa nån som jag kan snacka med om allt mellan himmel och jord. Min bästis såklart! ;)


Tack alla ni som stöttat mig under dessa dagarna. De betyder så mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0