GRYMMASTE kvällen- men nu är den över....

Som jag alltid gör, ska jag göra en dikt om min UNDERBARA kväll som jag upplevde i helgen. Jag bara längtar tillbaka och vill gå gå Gå igen!! Men jag får nog vänta ett år på denna årliga fest(kan man väl säga...?).
Jag har fått nya ögon för världen, och nu vet jag vad som behövs ändra på.
Jag tänker om och om igen på killen i 16/17 års åldern som kom fram till mig då och då under hela kvällen.
Idag ska jag vara med polar´n, så jag kommer inte kunna blogga så mkt. Vi hörs snart bloggen! //FelixizZz



Jag blickar ut på havet...Fattar inget överhuvudtaget....
... Han är så snygg, han är så ball... lika hög som en medelålders tall....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0