Framför datorn igen

Hem ljuva hem allihopa!
Dagen idag har varit OTROLIG-Amazing!- och nu är jag helt slut..Igår firade vi kräftskiva, då polar´n var med. Riktigt kul! Jag ska lägga över fler AMAZING bilder sen. Tyvärr kunde jag inte ta några bilder under festen igår(det viktigaste av allt, höh?) för batteriet på kameran tog slut. Men jag hann få några foto på den kräftskivan före den igår. Hade lixom 2 fester irad som jag gick på. Hamnfest och sen en fest med polar´n och familjen. Nu måste jag vila mig lite, och försöka ladda kameran så att jag sen kan föra över bilderna till denna bloggen;)


Varje sekund utan dej
Är ett oändligt vattenfall för mej
Så börja nu och uppför dej
Gillar jag dig? Nej nej nej


I´M BACK! Så börja besöka denna bloggen 24/7 nu och kommentera på som om elden hade vart framme! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0