Dödstrött

Nu är jag tillbaka hos er igen. Dödstrött och förtvivlad. Lyssnar på låtar som får mig på ett humör jag gillar. Lägret var awesome. Vi skulle egentligen gå och lägga oss 11, men ingen ville ju lyssna på det. Lärarna satt ute i korridoren och "vaktade" oss i ca. 2 timmar. Några försökte smita, men det gick ej x)
Jag var typ hyper hela kvällen och runt nio blev jag väldigt rastlös. Jag och mina två kompisar stack ut på gården och sprang runt på gruset och hoppade och gjorde saker i luften. Senare mot kvällen fick vi för oss att försvinna längs med sjön. Så vi gick runt om hela sjön. Sen så gjorde resten av det lilla gänget det oxå. Senare, strax innan 10, halv 11, berättade vi lite spökhistorier och sånt. Jag och mina kompisar stack in runt halv 11. Vi käkade godis, chips och drack våra göa läskiga läskar. Runt 1 snåret började killarna springa runt i korridorerna och nån kille på andra sidan väggen bankade och rispade i väggen. Jag och han låg och bankade och rispade i väggen i ca. 2 timmar. Runt tre tiden verkade lärarna vara borta, och alla sprang hejvilt runt runt i korridoren. Nån öppnade vår dörr 24/7 och skrek och höll på. Störigt... Har max sovit en timme inatt... Tack för det alla i min underbara klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0