Dagens 4/8- 2011

Dagens Artist: Maroon 5

Dagens låt: Maroon 5(Ny låt som jag inte vet vad den heter... ASBRA IAF!)

Dagens Bok: Adzerk- Den vita hingsten

Dagens Ord: Spännande

Dagens mening: Var på din vakt, oavsett vad

Dagens smycken:   Armband: Neon, gult    Halsband: Kors, köpt igår    Öronhänge: Kors

Dagens outfit: Tröja: Vit med tryck   Byxor: Shorts med "rispar"  Skor: Fred Perry, vita   Halsband: Kors     
Armband: Neon, gult    Halsband: Kors    Öronhängen: Kors    Håret: Utsläppt,lockigt



Som vanligt varnar jag för dålig kvalitet... Min mobil kamera är ju inte världens bästa kamera, precis....


Kommentarer
Postat av: Joanna

sv: Hej, tack så mkt,älskar din header btw. Jag har två egna hästar och jag rider inte på ridskola utan rider privat för tränare :)

2011-08-04 @ 12:59:29
URL: http://joannamueller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0