Chris Mhina...<3

Jag verkligen ÄLSKAR CHRIS MHINA! Han är en PERFEKT skådis! Rosa filmen var väl okey, blev jue bättre när man fick reda på att Amir var min lilla gulle plutt, Chris Mhina...<3
Alla filmer byggs upp på en story. Alltså, den byggen oftast på sanning. Jag älskar det dennna filmen vill förmedla..<3 Och att filmen är svensk... Good oh good.
Nu har tydligen klockan bliit runt åtta... Ojoj... Får nog börja med min möblering...:D
Ska ringa nån som jag kan snacka med medan jag städar undan(gammal ovana... Måste snacka i telefon varje gång jag ska STORSTÄDA.. Alltid samma person jag ringer.. Stackare...x)). Det fungerar lika bra med musik som med att snacka med nån... Men jag gillar mest att snacka med nån xP Jag återkommer med mina knasiga inlägg lite senare. Om en timme eller så. Okey?:) //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0