Äntligen!

Äntligen!
Äntligen har man kommit in i rutinerna- vaknade 6 imorse. På hela sommarlovet har jag liksom vaknat halv 9, ibland 10. Så det är ett strort steg! Idag har jag klippt mig, känn döskönt att ha hunnit med så mkt, på denna korta stund. I vanliga fall, vid denna tiden, hade jag legat i sängen och glott på TV.
Nu har jag hunnit med;
* Cykla en sväng
* Gå i stan en halvtimma
* Klippt mig hos frisören
* Skrivit dikter
* Vart på mammas jobb
Say What? STOLT!:)  Känns som om klockan är 4 på eftermiddagen!:O Nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra. Ska nog ringa polar´n, och sen fixa tills skolan imorrn(:O). E helt knäckt. Tiden har gått redit fort- nu är det högstadiet som gäller:O Bye, Bye! //Felixiz


Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Sv: Tack så mkt!:)

2011-08-17 @ 15:24:18
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0