Skillet Äger!!

Jag har upptäckt en sak. Skillet är seriöst bästa bandet Ever!
Okej, nu är det kanske inte SKilleT jag ska prata om, utan er. Jag har ju inte bloggat på nästen en hel vecka(skam jag vet). Men det finns såklart förklaringar som är så långa att jag inte orkar skriva ner de...
Men jag har haft fullt upp, kan man säga... Läxor, Prov, Skolarbeten och jag har varit ute, med kompisar mkt.
Sen har det varit mkt annat. Jag har en sak att säga till er sen osså...
Jag kmr inte kunna blogga på en vecka nu, för jag kmr inte ha tillgång till datan. Hoppas att det inte gör nåt(Y)
Men jag kmr ju såklart förbättra mig sen. Blogga lite oftare, menar jag.
Jag har gett SKilleT mer kärlek denna veckan, och det är min bästis förtjänst, nästna allt. Hon har tipsat mig om många låtar, i flera månader, men jag har inte haft tid. För nån dag sen kännde jag att jag ville ta tag i det hela, så jag hittade massor av låtar, och lyssnade på dom hela dan, den dagen. Jag är rätt konstig när det gäller musiken, ja måste lyssna många g. för att fatta hur bra en låt är. Så jag lyssnade på över 10 låtar, flera g. och det resulterade, att låtarna gjorde att SKilleT började rocka fett, ännu mer än förut. Som det kan gå!
Och jag är sååå glad att min bästis tjatade på mig(tjata och tjata, tipsade:P) för utan det kulle jag lyssna på de vanliga, gamla låtarna. Och det är väl kanske inte så HIMMLA kul, eller??
Jusst nu är mina favorit låtar "Dead Inside", "Never Surrender", "Falling Inside The Black", " Its Not Me Its You", "Say Goodbye(bästa låten EVER!, Eller, typ. Say Goodbye och Dead Inside är de bästa ever!!), och MASSOR till!
Men ett tips är, Lyssna på de, ni kmr inte ångra er! ni kmr sitta och bara digga musiken 24/7! :P
Jag ska snart gå, finns massor avsaker som måste göras, så jaa....
Men jag påminner er igen- Jag kmr inte blogga mer denna veckan, eller hela nästa. Kanske nån enstaka g. i helgen efter denna veckan, v. 16 vill säga... Men ha det gött, och ni som har påsklov nu, får njuta av det och hitta på mkt kul och vila ut er. Ja, men ha det gött så bloggar jag vidare om en vecka. Hejdå!!<33                //Felixiz
















Kommentarer
Postat av: zozzo97

Haha, jag sa ju att du skulle tycka om dem. MEN DU!!!! JAG HAR HITTAT VÄRLDENS BÄSTA LÅTAR!!!!!!!!! BER DIG!!! LYSNNA PÅ DEM!!! de är SÅÅÅÅÅ bra!!!!!!!!! de heter: cycle down, fingernails, alien youth!! LYYYYSSNA PÅ DEM!!!! AAAAAAAAAASBRAAAAAA!!!!!!!

2011-04-20 @ 10:49:48
URL: http://skillet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0