Shit vad kul!!

Tjoo!
Jag kom hem 10 igår. Det blev två fiasko men annars var discot helt perfekt. Visst, Fiaskona förstörde en hel del, men jag försökte ha kul ändå, vilket de andra ockås verkade ha. Jag snackade med alla, speciellt de i min klass, och var väldigt social. Jag fick först stå i "kassan" när alla kom in och ville komma in på discot. Då var det bara jag, två killar i min klass och en väldigt schysst tjej i min klass som satt där. Vi skulle egentligen vara 5, men en tjej i vår grupp, tog ledigt hela tiden och var ute och dansade på dansgolvet hela tiden. Kul för henne, men vi andra fick ju ta allt jobb.
Efter ungefär 20 minuter inträffade den första katastrofen, och det var två personer som inledde fiaskot elr vad man ska säga. Men ett fiasko var ju inget. Det var ju bara början...
Efter ett tag efter fiaskot bytte jag med stämpeltjejen och fick stå där istället. Jaa, kul var det väl...
Sen efter 45 minuter märkte jag och stämpeltjejen i min grupp att fiaskot gjort många upprörda, men speciellt en tjej. Hon var helt förtvivlad, inte för att fiaskot inträffat på just vårt disco eller så, men för en annan sak.
Sen efter att vi, några tjejer, suttit och snackat ett tag gick jag och stämpeltjejen in, för det var tydligen kris inne i salen där discot höll. Ingen stod i kassan och de behövde folk som jobbade. Då undrar jag bara, varför kunde inte danstjejen ta det jobbet?? Då hade hon inte hjälpt vår grupp på något sätt under en timme. Hon hade bara dansat. jahapp.... Så jag och stämpeltjejen ställde oss och fick jobba som in i! Killarna i vår grupp hjälpte förståss också till. Det var verkligen fullt ös där inne! Efter att ha jobbat i 45 minuter till hade vi en paus, det vill säga att alla gick och vi fick städa i en halvtimme. Det gick faktiskt snabbt och effektivt. Men danstjejen struntade i att städa och dansade bara runt som en ballerina. Jahapp... Hon hade bara kul den där kvällen kan jag säga. Men iaf, när en halvtimme gått så hade jag och min grupp hand om popcornen, dvs vi fick poppa alla popcornen. Danstjejen var såklart bara uppe och dansade, medan vi andra, stämpeltjejen, pengakillen, repkillen och jag, fick stå poch poppa, göra strutar och jobba stenhårt. Okej, kanske inte jobba stenhårt, men vi jobbade fort och dansade faktiskt samtidigt. om jag ska vara ärlig gjorde jag mer än 50% av jobbet i min grupp, om inte mer...
Men det var väl okej... Stämpeltjejen försvann med de andra tjejerna i vår klass och dansade, rep- killen fjantade sig uppe på dansgolvet och pegakillen kom till mig i jämna mellanrum och hjälpte mig. Jag fick extra hjälp också av de andra i min klass. Dom är verkligen asschyssta!:D
Efter att ha stått och poppat popcorn, dansat och gjort strutar bytte vi i min grupp med en av de andra grupperna, och tog hand om musiken. Nice! Men jag behövde faktiskt inte göra så mkt där, det var mest pengakillen som gjorde jobbet. Det var bara vi två som gjorde jobbet den där kvällen! Men iaf, jag var uppe och dansade sen den sista timmen. Hahha, sen var det bara det superroliga kvar(nooooot). Städningen. Vi städade i över en halvtimme. Sen försvann vi ut. nån timme innan det hade andra fiaskot inträffat och många hade gått. Men vi i min klass gick sakta ut i den härliga natten och försvann hemmot. Men jag snackade först ett bra tag med mina klasskompisar, som sa att vi verkligen hade gjort ett bra jobb. Jo, det hade vi verkligen. Jag håller med dom fullständigt!(Y)
När jag sen kom hem var jag heeelt slut, så jag somnade på direkten. Typ. shit vad skönt att sova! Men sen vaknade jag halv 7 typ. Hahha;P  Ja, det var gårdagen det. Idag ska jag nog vara ute i naturen jättemkt med tanke på vädret. Sen ska jag städa osså, för det gör jag varje lördag:S Hihhihaa. Ni ska få dagens låt och ord sen också. Det fick ni kanske inte igår, men så blir det när man har fullt upp. Jusste, mitt "viktiga" prov blev inte av.
Men jag bloggar nog mer sen. Så ha en skön Lördag! Och håll utkik efter fler inlägg, för det kmr det säkert bli!:P
Ha det gött!                                                 // Felixiz

Dom jag vill träffa just nu men är ganska omöjligt
: Min bästis Nizzan Klassen En speciell person som betyder enormt mkt för mig<33
(<-- en av mina favoritbilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0