Ledsen för att jag inte skrivit på ett tag...

SRY!!
Jag har inte suttit vid datan på typ hela helgen, och det är därför jag inte skrivit. SO SORRY!
Men det är kanske också därför ni ska få jätte många, fina bilder. Istället för att ha bloggat har jag varit ute och tagit fina naturbilder, bla. Så det kmr ni få, sen ska jag berätta lite saker för er. Det blev ingen låt igår, men om ni vill veta vilken det skulle ha varit skulle det ha varit Higher med Taio Cruz.
Igår gjorde jag nte så mkt, va vid stranden och hade det dö gött. Förkylningen börjar släppa. Jag var ute och gick 3 g. igår, och tog foto. Idag var jag ute och gick en g. Jag träffade inte Nizzan idag heller, för jag kände mig inte så värst bra imorse. Näsan rinner ju fortfarade och jag hostar. Men jag känner mig MKT bättre!:D
Idag har jag nte planerat dagen så mkt, vet bara att jag ska fixa skolarbete och jobba ikapp lite. Försöka lite iaf. Titta lite på kläder för vi i min klass ska anordna något för att käna in pengar, ett disco typ. Och då vill man ju gärna ha lite finare kläder. Iaf, ska snart gå och fixa med skolarbetet, så nu får ni de härliga bilderna, och jag lägger nog upp mer senare idag, inte mer bilder kanske, men skriver mer.

Dagens låt: SKillet- Sometimes

Dagens ord/mening: Efter regn kmr solsken

Det kmr kanske fler bilder lite senare, men detta var de kanske coolaste. Ha det gött!!                              //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0