första inlägget på en vecka...

Tjoo!
Ledsen för att jag inte bloggat på ett jätte långt tag, men läxorna har tagit över mig!:O
Nä,men läxorna är ju as viktiga. Sen ska vi ha disco imorrn på skolan så jag har tittat på kläder, och det har ju kanske tagit sin tid. Men inte så värst mkt tid, men imorrn blir det så himla kul!
Igår var jag och min klass nere i stan och frågade om de ville bidra med någonting till vår klassresa, eller lotteri, som pengarna sen ska gå till en klassresa. Men läxorna är fortfarande inte klara. Så jag ska göra lite av de ikväll.
Idag fyller John år!!:D Han fyller 36 och jag har "firat" honom hela dagen:D
Jag och min bästis sosso. Hon var sjuk idag(stackare) så hon har hyllat John extra mkt, även om hon kanske legat i sängen och läst en bra bok eller något den mesta tiden. Krya säger jag bara! Jag vet att det är hemskt att vara sjuk, speciellt vid denna härliga årstid, för jag var ju sjuk förra veckan. Men nu är jag frisk och jag tackar för det!;D
Ikväll ska jag laga mat. Undrar hur det går;D
Ska bli spännande;P
Men igår var jag och min klass nere i stan, och vi fick in rätt mkt faktiskt;D
Sen när jag och min grupp åkt upp från stan så träffade mina kompisar Jay Smith! OMG! Jag blev helt paff. Liksom, Jay? fy vad orättvist! jag skulle osså vilja vara där då!!(Y)
Men det var jag inte. Men jag och min grupp hade haft det hur kul som helst hela dan och var verkligen jätteglada när vi åkte hem till skolan. Sen åt vi mat där och sen hade jag slöjd. Den perfekta onsdagen!;D
Idag skulle min lyckodag vara ju, veckans bästa dag, men jaa, jag vet ju inte precis... Dagen har varit både bra och lite minde bra. Men mest bra. Vi hade asjobbig gympa!Men det har väl alla?
Tänkte dra nu, men jag lovar att jag kmr skärpa mig med inläggen;)
Jag kmr nog lägga upp ett imorrn.... eller nej, kanske inte. Jag har skola, sen ska jag fixa mig till discot. Sen kmr en kompis över till mig och då ska vi gå in tillsammans. Nice! Min grupp ska stå i kassan i typ 45 minuter, sen bytar vi. Men ojj ojj, det kommer bli stressigt! Men jag kmr nog ha redit kul ändå!;) Det brukar man ju ha på discon;P
här får ni dagens låt och dagens mening;)

Dagens låt: Welcome To The Club(Now)Manian & Awake and Alive- Skillet(bara för att John Cooper rockar, äger och är BÄÄÄÄST!!!!Och SKilleT, ofcourse;P)
Dagens mening: Du vet att han finns, men var är han egentligen?

Jo, meningen har ju sin förklarig. Du vet att han finns, men var är han egentligen? Ja, du vet att denna han är någonstans i världen, men vardå? Klura på den;P
Jag drar nu, jag behöver plugga. Så ha det gött!!                                           //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0